Homeآموزش کازینو

آموزش بازی تالیسمان

آموزش بازی تالیسمان

تالیسمان یک بازی جذاب بخت‌آزمایی است که تاریخچه‌ آن به سال ۱۹۴۶ بازمی‌گردد. هنگامی که بارون «ژوائو باتیستا ویانا دروموند»، یک مرد انگلیسی متولد برزیل، توسط امپراتور «دن پدرو» برای کار به باغ وحش «ریو دو ژانیرو» فرستاده شد. در آنجا، وی برای معروف شدن باغ وحش، بازی‌ای را طراحی کرد که در آن بازدیدکنندگان پس از خرید بلیط بازی، بایستی نوع حیوان مخفی‌شده در پشت یک پرده را حدس می‌زدند. این بازی به سرعت، بسیار محبوب شد چرا که افراد می‌توانستند با یک یا چند حدس ساده مبلغ زیادی پول برنده شوند. بازی تالیسمان نیز بر اساس این بازی قدیمی به صورت آنلاین طراحی شده است و این فرصت را در اختیار کاربران بت ناب قرار می‌دهد تا در لحظه پیش‌بینی کرده و برنده شوند.

برای ورود به بازی تالیسمان در نسخه موبایل و دسکتاپ، ابتدا وارد حساب کاربری خود در سایت شوید. سپس از منوی سایت، تالیسمان را انتخاب کنید.

برای انجام بازی تالیسمان بایستی ابتدا نوع پیش‌بینی و سپس یک یا چند حیوان را که هر یک شامل اعداد دو رقمی متفاوتی هستند را انتخاب کرد. هدف بازی پیش‌بینی صحیح خطوط نتایج قرعه‌کشی است. بسته به نوع پیش‌بینی، کاربر می‌تواند یک یا چند حیوان را انتخاب نماید. هر حیوان شامل ۴ عدد دو رقمی منحصر به فرد است. همچنین انواع مختلف پیش‌بینی وجود دارد و هر نوع پیش‌بینی دارای ساختار خاص خود است. زمان‌شمار بازی هر ۳۰ ثانیه صفر می‌شود و قرعه‌کشی صورت می‌گیرد.

برای آغاز بازی:

  1. در سمت چپ صفحه، انواع پیش‌بینی‌های بازی تالیسمان وجود دارد. یکی را انتخاب نمایید. توضیح هر نوع پیش‌بینی، در بخش راهنما وجود دارد.
  2. یک حیوان (یا بیش‌تر) را انتخاب نمایید. ۲۵ حیوان وجود دارد که هر یک شامل ۴ عدد منحصر به فرد دو رقمی هستند.
  3. در پنجره باز شده، جزئیات انتخاب شما شامل حیوان، اعداد حیوان، مبلغ و ضریب وجود دارد.
  4. در محیط این پنجره می‌توانید در صورت تمایل انتخاب خود را نیز تغییر دهید.
  5. در محیط این پنجره، مبلغ پیش‌بینی را وارد نمایید. حدأقل و حدأکثر مبلغ قابل انتخاب نیز در این صفحه به چشم می‌خورد.
  6. برای ثبت پیش‌بینی، روی دکمه پیش‌بینی کلیک کنید تا پیش‌بینی ثبت شود.

حالت‌های مختلف بازی:

برد سریع

یک حیوان را انتخاب نمایید و در صورتی که هر یک از اعداد این حیوان با دو رقم آخر هر یک از خطوط نتایج، یکسان باشد برنده می‌شوید.

تالیسمان سه‌تایی

سه نوع حیوان را انتخاب نمایید (مجموعاً ۱۲ عدد دو رقمی) و در صورتی که هر یک از اعداد دو رقمی این حیوان‌ها با دو رقم آخر خط اول نتایج، یکسان باشد برنده می‌شوید.

تالیسمان

یک حیوان را انتخاب نمایید و در صورتی که هر یک از اعداد دو رقمی این حیوان با دو رقم آخر خط اول نتایج، یکسان باشد برنده می‌شوید.

عدد خوش‌شانس

یک عدد دو رقمی در یکی از حیوان‌ها را انتخاب نمایید و در صورتی که عدد انتخابی شما با دو رقم آخر خط اول نتایج، یکسان باشد برنده می‌شوید.

برد بزرگ

کاربر بایستی چهار عدد یک رقمی را وارد کند که یک عدد چهار رقمی تشکیل می‌شود. پس از ثبت پیش‌بینی، سیستم به طور تصادفی پنج عدد چهار رقمی تولید می‌کند و آن‌ها را در پنج خط نمایش می‌دهد. هر خط شامل یک عدد چهار رقمی است. برد و باخت کاربران بر اساس این پنج خط محاسبه می‌شود. برنده‌ها بر حسب اعداد چهار رقمی تولیدشده اینگونه مشخص می‌شوند: ۱. در صورتی که آخرین رقم یکی از خطوط با عدد واردشده یکسان باشد ضریب برد 1.1 خواهد بود. ۲. در صورتی که دو رقم آخر یکی از خطوط با عدد واردشده یکسان باشد ضریب برد 4.5 خواهد بود. ۳. در صورتی که سه رقم آخر یکی از خطوط با عدد واردشده یکسان باشد ضریب برد 19 خواهد بود. ۴. در صورتی که همه ارقام یکی از خطوط با عدد واردشده یکسان باشد ضریب برد 275 خواهد بود.

چهار خوش‌شانس

یک عدد دو رقمی در یکی از حیوان‌ها را انتخاب نمایید و دو عدد دلخواه به آن اضافه نمایید تا یک عدد چهار رقمی تشکیل شود. در صورتی که عدد شما با چهار رقم آخر خط اول نتایج، یکسان باشد برنده می‌شوید.